Infolinia:
81 464 66 00

REGULAMIN

systemu Lubelski Rower Miejskiego zwanego również LRM

[Obowiązuje od 20.05.2016 r.]

  1. Postanowienia ogólne
    1. Niniejszy Regulamin określa zasady i warunki korzystania z systemu Lubelski Rower Miejski (zwanego dalej: LRM) uruchomionego w m. Lublin.
    2. Regulamin LRM wraz z Polityką Prywatności udostępniony jest nieodpłatnie na stronie internetowej www.lubelskirower.pl w sposób umożliwiający zapoznanie się z jego treścią, jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie. Dokument ten można otrzymać w siedzibie Nextbike Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie lub Biurze Obsługi Klienta w Lublinie (20-113) mieszczącym się przy ul. Jezuickiej 1/3
    3. Kontakt:

      Nextbike Polska Sp. z o.o.
      ul. Przasnyska 6b
      01-756 Warszawa
      e-mail: bok@lubelskirower.pl
      tel.: 81 464 66 00
      tel.: 81 440 20 20 (koszt połączenia zgodny z taryfami operatorów)

    4. Systemy Nextbike są kompatybilne, tj. założenie konta w jednym z systemów umożliwia korzystanie z wypożyczalni rowerów w innych miastach. Aktualny wykaz miast, w których funkcjonują systemy Nextbike znajduje się pod adresem
  2. Definicje
    1. Regulamin – niniejszy Regulamin opisujący zasady i warunki korzystania z LRM, w szczególności warunki, zakres praw i obowiązków oraz odpowiedzialność osób korzystających z możliwości wypożyczania rowerów w systemie LRM. Akceptacja postanowień Regulaminu i spełnienie wszystkich warunków w nim określonych stanowi podstawę i warunek zezwolenia na wypożyczenie roweru w systemie LRM.
    2. Umowa – Umowa Klienta z Operatorem, ustalająca wzajemne prawa i obowiązki określone w Regulaminie. Uznaje się, że Umowa o treści obejmującej postanowienia niniejszego Regulaminu zostaje automatycznie zawarta w momencie rejestracji Klienta w LRM i pod warunkiem złożenia przez Klienta oświadczenia o akceptacji Regulaminu, złożenia oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz uiszczenia opłaty inicjalnej podczas procesu rejestracji Klienta w LRM.
    3. Operator – Nextbike Polska Sp. z o.o., siedzibą w Warszawie, ul. Przasnyska 6b, 01-349 Warszawa, wpisanego do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000362899, REGON 021336152, NIP 8951981007, realizująca usługi związane z obsługą LRM.
    4. System LRM – uruchomiony przez Operatora system wypożyczalni rowerów obejmujących w szczególności rowery, infrastrukturę techniczną, oprogramowanie i urządzenia umożliwiające wypożyczanie rowerów.
    5. Klient – uczestnik Systemu LRM, właściciel konta w systemie, który zaakceptował Regulamin i dokonał rejestracji w Systemie LRM.
    6. Serwis LRM – wykonywane przez Operatora czynności związane z eksploatacją, naprawami i konserwacją LRM.
    7. Biuro Obsługi Klienta Lubelskiego Roweru Miejskiego (BOK LRM) – uruchomiona przez Operatora platforma zapewniająca Klientom całodobowy kontakt telefoniczny z Operatorem poprzez:
      1. infolinię pod nr 81 464 66 00 lub 81 440 20 20
      2. bezpośrednio w godzinach pracy BOK LRM
      3. pocztę elektroniczną pod adresem bok@lubelskirower.pl.

      Informacje o funkcjonowaniu BOK dostępne są na stronie internetowej www.lubelskirower.pl.

    8. Stacja LRM – zestaw stojaków rowerowych wraz z urządzeniami do samodzielnej rejestracji w systemie LRM oraz do wypożyczenia rowerów poprzez Terminal LRM. Lista Stacji LRM znajduje się na stronie internetowej www.lubelskirower.pl.
    9. Terminal LRM – urządzenie do samodzielnego wypożyczenia rowerów znajdujące się w Stacjach LRM.
    10. Identyfikator Klienta – osobisty numer przydzielony Klientowi przez Operatora zapisany w wersji liczbowej, w postaci numeru telefonu komórkowego, który to numer Klient zdefiniował podczas rejestracji w LRM oraz 6-cyfrowego nr PIN, który został podany podczas rejestracji w LRM. W celu usprawnienia procesu wypożyczenia i zwrotu roweru w systemie LRM Klient może wykorzystywać po aktywowaniu w Terminalu LRM: Lubelską Kartę Miejską, Elektroniczną Legitymację Studencką ELS lub kartę płatniczą działającą w systemie zbliżeniowym. W trakcie wypożyczenia i zwrotu roweru są one traktowane równoważnie z Identyfikatorem Klienta. W trakcie wypożyczenia i zwrotu roweru Klient ma do dyspozycji następujące sposoby identyfikacji:
      1. numer telefonu komórkowego, który wraz z numerem PIN jest traktowany, jako Identyfikator Klienta,
      2. Lubelską Kartę Miejską (LKM) – zbliżeniowa, spersonalizowana karta elektroniczna (RFID) posiadająca swój unikalny, zakodowany numer wraz z numerem PIN,
      3. Elektroniczną Legitymację Studencką (ELS), zbliżeniowa, spersonalizowana karta elektroniczna (chip + RFID) posiadająca swój unikalny, zakodowany numer. wraz z numerem PIN,
      4. karty płatnicze – konsumenckie karty kredytowe, obciążeniowe, debetowe i przedpłacone emitowane przez organizacje płatnicze emitentów Visa International oraz Mastercard International oraz inna spełniająca wymagania dla uznania jej za elektroniczny instrument płatniczy w rozumieniu ustawy o elektronicznych instrumentach płatniczych ( t. j. Dz. U. z 2012 r., poz. 1232) wraz z numerem PIN. Terminale są przystosowane do współpracy z produktami z rodziny PayPass i PayWave,
      5. inne nośniki kompatybilne z LKM, przystosowane do kodowana biletów komunikacji miejskiej m. Lublin wraz z numerem PIN.

      Po zalogowaniu się na swoim koncie na stronie www.lubelskirower.pl. Klient może wyłączyć kod PIN poprzez odznaczenie opcji: Przy każdym wypożyczeniu i zwrocie ze względu na bezpieczeństwo proszę pytać mnie o mój PIN. Opcja ta pozwala na wypożyczenie/zwrot roweru bez konieczności podawania kodu PIN przy użyciu sposobów identyfikacji: b, c, d oraz e, przy terminalu.

    11. Tabele Opłat i Kar – cennik usług i opłat LRM będący integralną częścią Umowy. Cennik dostępny jest na stronie lubelskirower.pl.
    12. Koszty naprawy i odtworzenia roweru w Systemie LRM – cennik części i usług związanych z naprawą bądź odtworzeniem roweru.
    13. Rachunek przedpłacony – osobiste konto Klienta w systemie rozliczeniowym Systemu LRM, na którym realizowane są operacje uznania oraz obciążenia za korzystanie z usług i produktów oferowanych w ramach Systemu LRM zgodnie z Tabelami Opłat i Kar. Rachunek przedpłacony jest zasilany przez Klienta wpłatą środków „z góry”, w formie przedpłaty.
    14. Opłata inicjalna – kwota wpisowego do systemu LRM wynosząca 10 zł brutto (słownie: dziesięć złotych) uiszczana przez Klienta przy rejestracji w LRM, której wniesienie i stanowi pierwszą wpłatę na poczet Kwoty doładowania.
    15. Kwota doładowania – opłata na poczet wypożyczeń lub innych rozliczeń z Operatorem, wniesiona na Rachunek przedpłacony.
    16. Procedura zabezpieczająca – każde postępowanie podejmowane przez Operatora w przypadku niezwrócenia roweru w wymaganym terminie i stanie, w szczególności postępowanie wyjaśniające, windykacyjne i sądowe.
    17. Strefa użytkowania – granice administracyjne m. Lublin oraz m.Świdnik
    18. Wypożyczenie roweru
    19. Zwrot roweru – oddanie roweru do Stacji LRM. Proces zwrotu, określa punkcie X Regulaminu.
    20. Elektrozamek – mechanizm zwalniający i blokujący rower w stacji dokującej.
    21. Bon promocyjny – Operator przewiduje możliwość doładowania konta założonego w systemie LRM za pomocą bonu. Kwota bonu oraz jej przeznaczenie ustalana jest przez Operatora i jest ona bezzwrotna tzn. nie ma możliwości wypłacenia środków z bonu. Środki z bonów wykorzystywane są w pierwszej kolejności, przed środkami wpłaconymi przez Klienta. W przypadku Bonów promocyjnych szczegóły dotyczące kwoty, terminu ważności i powodu przyznania określane są w Regulaminie promocji.
    22. Blokada konta – środek prewencyjny z którego może skorzystać Operator. W przypadku naruszenia postanowień niniejszego Regulaminu, w szczególności skutkującego powstaniem szkody na rzecz Operatora, Operator zastrzega sobie prawo blokady konta Klienta do czasu wyjaśniania sprawy.
  3. Zasady ogólne korzystania z LRM
    1. Warunkiem korzystania z Systemu LRM jest podanie przez Klienta: wymaganych przy rejestracji danych osobowych, akceptacja warunków określonych w niniejszym Regulaminie, dokonanie opłaty inicjalnej. Warunkiem korzystania z LRM jest ponadto utrzymanie minimalnego stanu konta Klienta w momencie każdego wypożyczenia w wysokości co najmniej 10 zł (słownie: dziesięć złotych).
    2. Operator wypożycza Klientowi rower na warunkach określonych w Regulaminie. Klient zobowiązuje się przestrzegać warunków Regulaminu, w szczególności zapłacić umówioną opłatę oraz używać roweru zgodnie z Regulaminem.
    3. Osoby, które ukończyły 13 lat, a nie ukończyły 18-go roku życia (zwane dalej małoletnimi), są zobowiązane przed zawarciem Umowy do przekazania Operatorowi pisemnej zgody co najmniej jednego z rodziców lub opiekunów prawnych na zawarcie Umowy oraz oświadczenia o przejęciu przez nich odpowiedzialności z tytułu ewentualnych szkód, powstałych w szczególności w związku z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem Umowy oraz pokrywania bieżących zobowiązań określonych w Tabelach Opłat i Kar oraz Kosztach naprawy i odtworzenia roweru w Systemie LRM. W oświadczeniu rodzice lub opiekunowie prawni muszą zobowiązać się do uzupełniania konta małoletniego w Systemie LRM, w taki sposób aby w momencie wypożyczenia konto było aktywne (VII, pkt. 1). Zgoda musi być wysłana drogą elektroniczną na adres e-mail bok@lubelskirower.pl, pocztą na adres Operatora lub złożona osobiście w siedzibie BOK LRM.
    4. Warunkiem koniecznym korzystania przez osoby małoletnie z wypożyczonego roweru jest posiadanie ważnej karty rowerowej lub motorowerowej.
    5. Osoby niepełnoletnie, poniżej 13 roku życia, mogą korzystać z rowerów pod opieką rodzica lub opiekuna prawnego
    6. Klient może wypożyczyć jednocześnie do czterech rowerów. Po uprzedniej rezerwacji możliwe jest zwiększenie liczby rowerów przy jednoczesnym wypożyczeniu. W przypadku wynajmu więcej niż 1 roweru Klient powinien doładować środki o kwotę, którą zamierza wykorzystać na przejazdy.
    7. Użytkowanie wypożyczonego roweru jest dozwolone w Strefie użytkowania.
  4. Odpowiedzialność / Zobowiązanie
    1. Klient jest odpowiedzialny do użytkowania roweru zgodnie z jego przeznaczeniem i warunkami Regulaminu.
    2. Klient zobowiązuje się oddać rower sprawny technicznie, w takim samym stanie jak w momencie wypożyczenia, a w przypadku wystąpienia awarii roweru w trakcie wypożyczenia, powinien postępować zgodnie z pkt VII., 6 poniżej Klient ponosi odpowiedzialność za skutki zdarzeń wynikających z naruszenia przez niego obowiązującego prawa przy korzystaniu z Systemu LRM.
    3. Korzystanie z rowerów Systemu LRM może się odbywać wyłącznie w celach niekomercyjnych.
    4. Klient jest odpowiedzialny za rower / wszystkie rowery wypożyczone przy równoczesnym wypożyczeniu kilku rowerów od momentu wypożyczenia ze Stacji LRM do momentu zwrotu do Stacji LRM. W szczególności Klient zobowiązany jest podjąć działania celem zapobieżenia uszkodzeniom oraz kradzieży wypożyczonego roweru, zaistniałe od chwili wypożyczenia roweru z dowolnej Stacji LRM do momentu zwrotu roweru na dowolnej Stacji LRM.
    5. W przypadku kradzieży roweru dokonanej podczas wypożyczenia Klient ma obowiązek powiadomić o tym BOK LRM telefonicznie lub osobiście maksymalnie w ciągu 12 godzin od stwierdzenia kradzieży .
    6. Zabronione jest korzystanie z rowerów Systemu LRM przez osoby będące pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających, substancji psychotropowych lub środków zastępczych w rozumieniu przepisów o przeciwdziałaniu narkomanii; silnych leków przeciwalergicznych, innych leków, które z definicji zabraniają lub zalecają powstrzymanie się od kierowania pojazdami.
    7. Klient ponosi pełną i całkowitą odpowiedzialność oraz zobowiązuje się do pokrycia wszelkich mandatów, opłat itp., otrzymanych przez Klienta, związanych z korzystaniem z roweru. i nałożonych przez niego z własnej winy. Klient nie ponosi odpowiedzialności za mandaty, opłaty itp. które zostały na niego nałożone a wynikają z winy Operatora.
    8. W przypadku udowodnionych zniszczeń wynikłych z niewłaściwego użytkowania sprzętu wchodzącego w skład Systemu LRM, Klient zgadza się pokryć koszty naprawy i odtworzenia sprzętu do stanu pierwotnego, sprzed wypożyczenia lub uszkodzenia. Za wykonanie niezbędnych napraw Operator wystawi Klientowi odpowiedni rachunek lub fakturę VAT. Operator jest uprawniony do pobrania kwoty równej kosztom naprawy i odtworzenia roweru z kwoty doładowania Klienta, na co Klient niniejszym wyraża zgodę. Wycena poszczególnych części roweru, które zostały uszkodzone z winy Klienta będzie dokonana w oparciu o Załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu zwany „Koszty naprawy i odtworzenia roweru w Systemie LRM”.
    9. W przypadku niepoprawnego zwrotu roweru z winy Klienta, ponosi on koszty jego dalszego wypożyczenia oraz odpowiada za ewentualną kradzież i zniszczenia. W przypadku trudności ze zwrotem roweru Klient ma obowiązek skontaktować się z BOK LRM.
    10. Jakiekolwiek celowe zniszczenie własności Operatora będzie skutkować koniecznością poniesienia przez niszczącego kosztów naprawy lub odtworzenia, a w konsekwencji może skutkować wszczęciem postępowania sądowego. Operatorowi przysługuje prawo do dochodzenia pokrycia wszelkich uzasadnionych kosztów, w tym kosztów obsługi prawnej, od sprawcy uszkodzeń i zniszczeń.
    11. Klient odpowiada za ewentualne szkody powstałe w następstwie niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy do pełnej wysokości, przy czym jednym z elementów szkody może być tzw. koszt odtworzenia roweru określony w Tabelach Opłat i Kar oraz Tabeli Koszty naprawy i odtworzenia roweru w Systemie LRM.
    12. Użytkownikom zabrania się przewozu rowerów danego systemu samochodami i innymi środkami transportu, należącymi do osób prywatnych, nie wliczając Środków Transportu Miejskiego.
    13. W przypadku stwierdzenia naruszeń postanowień niniejszego Regulaminu np. nieautoryzowanych wypożyczeń, zwrotów rowerów Operator zastrzega sobie prawo do nałożenia Blokady na konto Użytkownika do czasu wyjaśnienia sprawy
  5. Rejestracja
    1. Koniecznym warunkiem korzystania z Systemu LRM jest uprzednia rejestracja Klienta oraz wniesienie Opłaty inicjalnej.
    2. Rejestracja odbywa się w portalu internetowym znajdującym się pod adresem: lubelskirower.pl. Dodatkowo dopuszcza się możliwość rejestracji w BOK LRM, poprzez kontakt telefoniczny z pracownikiem BOK LRM oraz przy pomocy karty płatniczej z możliwością obciążenia w Terminalu LRM, a także za pomocą aplikacji Nextbike, dostępnej na urządzeniach z systemem iOS i Android.
    3. Podczas procesu rejestracji poprzez stronę www.lubelskirower.pl aplikację Nextbike, osobiście lub kontaktując się telefonicznie z pracownikiem BOK LRM wymagane jest podanie następujących danych osobowych:
      1. imienia i nazwiska,
      2. adresu kontaktowego, tj. miasta, ulicy wraz z nr domu/mieszkania, kodu pocztowego, kraju, adresu e-mail,
      3. numeru Pesel
      4. numeru telefonu komórkowego
      5. numeru karty płatniczej w przypadku płatności kartą płatniczą z możliwością obciążenia
      6. wykształcenie (opcjonalnie)
      7. zawód (opcjonalnie)
    4. Podczas procesu rejestracji w Terminalu LRM, Klient podaje następujące dane osobowe, które ma obowiązek uzupełnić o pozostałe dane wymienione w punkcie 3, podpunkty b i c, najpóźniej do 24 godzin po rejestracji:
      1. numer telefonu komórkowego
      2. imię i nazwisko
      3. numer karty płatniczej z możliwością obciążenia
    5. Konta Klientów z saldem 0 zł, zawierające niepoprawne dane osobowe, mogą być automatycznie usuwane z bazy systemu LRM.
    6. W trakcie procesu rejestracji przy Terminalu LRM Klient wprowadza ustalony przez siebie kod PIN. Natomiast podczas rejestracji przez: stronę internetową, aplikację na Androida oraz BOK LRM – PIN jest generowany automatycznie. Po zakończeniu rejestracji, Klient otrzymuje potwierdzenie z Systemu LRM o udanej rejestracji oraz swój indywidualny PIN, który wraz z podanym numerem telefonu komórkowego stanowi Identyfikator Klienta w Systemie LRM.
    7. Warunkiem zarejestrowania jest podanie prawdziwych danych, akceptacja warunków określonych w niniejszym Regulaminie oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych w celu wykonywania Umowy (tj. Dz. U. nr 1182 z 2014 r.). Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz możliwość ich poprawienia, uzupełnienia lub zmiany. Administratorem danych osobowych jest Nextbike Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 01-756 Warszawa, ul. Przasnyska 6b. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne; brak podania danych osobowych uniemożliwia skorzystanie z usługi i Systemu LRM. Informacje na temat bezpieczeństwa danych osobowych są dostępne w Polityce Prywatności Nextbike Polska, pod adresem: https://lubelskirower.pl/polityka-prywatnosci/.
    8. Dane osobowe przetwarzane są wyłącznie na potrzeby działania systemów Nextbike i mogą być udostępniane innym podmiotom współpracującym z Nextbike wyłącznie w ramach obowiązujących przepisów prawa.
    9. Operator zastrzega sobie możliwość kontaktowania się z Klientem w sprawach związanych z realizacją Umowy
    10. Klient może ponadto wyrazić zgodę na przesyłanie za pomocą sms, poczty elektronicznej materiałów informacyjnych dotyczących usług świadczonych przez Operatora w ramach LRM, a także anonimowych ankiet przesyłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej, bądź udostępnianych bezpośrednio w Systemie LRM, służących zbieraniu przez Operatora od Klientów LRM danych demograficznych i profilowych niebędących danymi osobowymi (takich jak wykształcenie, zatrudnienie, wiek). Dane te wykorzystywane będą do badania preferencji Klientów i dostosowywania oferty Operatora do ich oczekiwań, jak również do analiz statystycznych i tworzenia zbiorowego wizerunku Klientów przekazywanego partnerom marketingowym Operatora. Otrzymywanie materiałów informacyjnych oraz ujawnienie ww. danych jest zawsze dobrowolne, a Klient w każdej chwili może zrezygnować z otrzymywania materiałów informacyjnych albo ankiet.
    11. Treść poszczególnych transakcji / wypożyczeń jest udostępniona wyłącznie stronom Umowy. Każdy Klient, który dokonał procedury rejestracji, po zalogowaniu, posiada dostęp do wszystkich swoich transakcji / wypożyczeń przez okres ich przechowywania w systemie informatycznym. Dane Klienta dotyczące poszczególnych transakcji / wypożyczeń przechowywane są przez system informatyczny LRM. Jeżeli nie ma zaległości w zakresie opłat za użytkowanie rowerów dane są usuwane niezwłocznie po złożeniu przez Klienta wniosku o ich usunięcie, nie wcześniej jednak niż po upływie 2 lat, a w przypadku . wniesienia reklamacji dane te przechowywane są do wyczerpania procedury reklamacyjnej i ewentualnego postępowania nią wywołanego, rozpoznania roszczenia Klienta, dla celów dowodowych,. W razie zgłoszenia w tym terminie (np. zadośćuczynienia, naprawienia szkody) – dane są przetwarzane w czasie ustalenia ewentualnej odpowiedzialności Operatora / Klienta i wykonania zapadłego w sprawie orzeczenia.
    12. Dane osobowe są przetwarzane, przechowywane i zabezpieczone zgodnie z zasadami określonymi w obowiązujących przepisach prawa.
    13. Administrator danych osobowych – Operator zobowiązuje się do zachowania poufności danych osobowych i nie ujawniania ich innym podmiotom, chyba że Klient wyraźnie go do tego upoważni, albo upoważnienie takie wynikać będzie z przepisu prawa. Zobowiązanie to pozostaje w mocy po wygaśnięciu stosunku prawnego łączącego Wypożyczającego z Operatorem.
    14. W celu dostosowania treści i usług do indywidualnych potrzeb i zainteresowań Klientów, Operator używa tzw. cookies, tj. informacji zapisywanych przez serwer Serwisu na komputerze Klienta, które serwer może odczytać przy każdorazowym połączeniu się z tego komputera. Cookies dostarczają danych statystycznych o ruchu Klientów i korzystaniu przez nich z poszczególnych stron LRM oraz umożliwiają sprawne świadczenie Usług. Klient w każdej chwili ma możliwość wyłączenia w swojej przeglądarce opcji przyjmowania cookies, jednakże może to spowodować utrudnienia, a nawet uniemożliwić korzystanie z Systemu LRM.
  6. Formy Płatności
    1. Płatność za usługi i produkty oferowane w ramach Systemu LRM może być dokonywana poprzez:
      1. obciążenie rachunku karty płatniczej Klienta, z którym wiąże się pobranie opłaty min. 10 zł, lub
      2. zasilenie Rachunku Przedpłaconego za pomocą przelewu bankowego lub poprzez płatność kartą płatniczą w szczególności przez portal www.lubelskirower.pl,
      3. gotówką w Biurze Obsługi Klienta.
    2. Uruchomienie zlecenia obciążenia karty płatniczej następuje w momencie gdy konto nie jest aktywne. Można tego dokonać, poprzez wprowadzenie numeru karty płatniczej tj.: kredytowej, obciążeniowej w Terminalu LRM, , podczas kontaktu z BOK LRM, a także za pomocą aplikacji Nextbike, dostępnej na urządzeniach z systemem iOS i Android.
    3. Forma płatności może być wielokrotnie wybierana, po zalogowaniu się na stronie
    4. Wszelkie płatności są przekazywane na rachunek Operatora.
    5. Na życzenie Klienta Operator wystawi fakturę VAT tylko i wyłącznie za płatny przejazd. W tym celu Klient skontaktuje się z Operatorem drogą elektroniczną na adres e-mail Operatora, poprzez wskazanie danych niezbędnych do wystawienia faktury VAT, daty i godziny wypożyczenia roweru oraz numeru roweru.
    6. Operator wyśle fakturę VAT w formie elektronicznej na adres e-mail, z którego kontaktował się Klient. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Operator może wysłać fakturę VAT na inny adres e-mail, wskazany przez Klienta.
  7. Wypożyczenie
    1. Wypożyczenie roweru jest możliwe gdy Klient posiada aktywny status konta. Przez aktywny status konta rozumie się:
      1. posiadanie na Rachunku przedpłaconym minimalnej kwoty 10 zł brutto, poprzez zasilenie przelewem, jednorazową wpłatą przy użyciu karty płatniczej lub gotówką w Biurze Obsługi Klienta;
      2. zdefiniowanie jako formy płatności karty płatniczej z możliwością obciążenia, przy terminalu lub poprzez kontakt z BOK LRM, z której to środki pobierane są automatycznie.
    2. Wypożyczenie roweru jest możliwe w dowolnej Stacji LRM:
      1. ; po uprzednim uruchomieniu Terminala LRM, zalogowaniu się oraz postępowaniu zgodnie z wyświetlanymi na urządzeniu Terminala LRM komunikatami, przy pomocy aplikacji Nextbike, dostępnej na urządzeniach z systemem iOS i Android, telefonicznie – dzwoniąc pod numery podane na terminalu: 81 464 66 00 lub 81 440 20 20. Zwolnienie elektrozamka jest sygnalizowane odpowiednim komunikatem wyświetlanym na Terminalu LRM oraz sygnałem dźwiękowym Wypożyczenie również można dokonać za pomocą aplikacji Nextbike lub kontaktując się z BOK – dzwoniąc pod numery podane na terminalu.
    3. Wypożyczenie rozpoczyna się w momencie zakończenia procedury wypożyczenia opisanej w pkt. 2.
    4. Podczas wypożyczenia Klient otrzymuje numer do zamka szyfrowego w wypożyczanym rowerze. Numer ten do czasu zwrotu roweru można potwierdzić w Terminalu LRM, aplikacji Nextbike oraz w BOK LRM. Klient zobowiązuje się upewnić, że rower posiada linkę zabezpieczającą, zwaną także obejmą, przed wypożyczeniem. W przypadku jej braku Klient zobligowany jest skontaktować się z BOK i poinformować o jej braku.
    5. Obowiązkiem Klienta jest upewnienie się, przed jazdą, że rower jest przydatny do umówionego użytku, w szczególności, że opony roweru są napompowane, a hamulce sprawne. Po odbezpieczeniu roweru, Klient jest zobowiązany zabezpieczyć linkę w sposób uniemożliwiający jej wkręcenie się w koło.
    6. W przypadku stwierdzenia podczas wypożyczenia lub używania roweru jakiejkolwiek usterki roweru Klient zobowiązany jest do niezwłocznego zgłoszenia problemu do BOK LRM i odstawienia roweru do najbliższej Stacji LRM.
    7. Wypożyczenie i korzystanie przez Klienta z niesprawnego roweru może skutkować jego odpowiedzialnością za usterki lub szkody z tego wynikające, w przypadku gdy Klient mógł dostrzec niesprawność roweru.
    8. Rekomenduje się, aby Klient w trakcie wypożyczenia posiadał zdolny do wykonywania połączeń z BOK LRM telefon komórkowy.
    9. Koszyk zamontowany z przodu roweru jest dostosowany wyłącznie do przewożenia lekkich przedmiotów. W celu zachowania bezpieczeństwa oraz w obawie przed zniszczeniem roweru, nie wolno wkładać tam żadnych ciężkich rzeczy. Maksymalna masa wkładu do koszyka nie może przekraczać 5 kg. Przedmioty wkładane do koszyka nie mogą wystawać ponad obręcz kosza, nie powinny również zawierać żadnych ostrych krawędzi. Jeśli wypadek nastąpi z przyczyn niewłaściwego wykorzystania koszyka, Klient ponosi odpowiedzialność oraz koszty z tego wynikające. Operator nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia oraz pozostawienie przewożonych w koszyku towarów lub przedmiotów.
    10. Maksymalna obciążenie roweru:.
    11. tradycyjnego, przeznaczonego do użytku przez 1 osobę, nie może przekroczyć 120 kg,
    12. tandemu, przeznaczonego do użytku przez 2 osoby, nie może przekroczyć 170 kg.
    13. dziecięcego, przeznaczonego do użytku przez 1 osobę, nie może przekroczyć 60 kg.
    14. Użytkowanie rowerów typu dziecięcego jest możliwe tylko pod nadzorem prawnego opiekuna posiadającego konto w Systemie LRM. Opiekun prawny jest zobowiązany do nadzorowania jazdy dziecka przez cały okres trwania wypożyczenia aż do zwrotu roweru w stacji dokującej
    15. W przypadku jakichkolwiek problemów z wypożyczeniem lub zwrotem roweru ze Stacji LRM Klient jest zobowiązany do kontaktu telefonicznego z BOK LRM. Pracownik BOK LRM poinformuje Klienta o dalszej procedurze działania. Wypożyczony rower powinien być użytkowany zgodnie z jego przeznaczeniem. Rower LRM jako środek transportu miejskiego służy do przemieszczania się między Stacjami LRM. Nie wolno używać rowerów LRM w celu wycieczek górskich, skoków, sztuczek kaskaderskich, nie wolno ścigać się oraz wykorzystywać roweru dla ciągnięcia lub pchania czegokolwiek.
    16. W przypadku naruszenia postanowień niniejszego Regulaminu, w szczególności skutkującego powstaniem szkody na rzecz Operatora, Operator zastrzega sobie prawo blokady konta Klienta do czasu wyjaśniania sprawy.
  8. Czas trwania wypożyczenia
    1. Klient ma obowiązek zwrócić rower najpóźniej z upływem dwunastej godziny wypożyczenia.
    2. Przekroczenie dwunastu godzin czasu jednorazowego wypożyczenia powoduje naliczenie opłat i kar, zgodnie z Tabelami Opłat i Kar.
  9. Naprawy i Awarie
    1. Wszelkie awarie powinny być zgłaszane telefonicznie do BOK LRM maksymalnie w ciągu 12 godzin od wypożyczenia roweru w systemie. W przypadku każdej awarii uniemożliwiającej dalszą jazdę, Klient jest zobowiązany zatrzymać się i powiadomić telefonicznie BOK LRM oraz odprowadzić rower do najbliższej Stacji LRM.
    2. Zabronione jest samodzielne dokonywanie jakichkolwiek napraw, modyfikacji, wymiany części w wypożyczonym rowerze. Jedynym uprawnionym podmiotem do tych działań jest Serwis LRM.
    3. Na Kliencie ciąży obowiązek posiadania możliwości nawiązania kontaktu z BOK LRM przez cały czas wypożyczenia roweru.
  10. Zwrot
    1. Klient zobowiązany jest do wpięcia roweru do stojaka w taki sposób, by adapter zamontowany do widelca roweru wprowadzić do elektrozamka będącego integralną częścią stojaka i przytrzymania roweru do czasu automatycznego zamknięcia blokady. Automatyczne zamknięcie blokady sygnalizowane jest sygnałem dźwiękowym oraz fizycznym zamknięciem roweru w zamku.. Na
    2. W przypadku braku możliwości wpięcia roweru do elektrozamka (np. brak wolnego stojaka w Stacji LRM lub awarii Stacji LRM) Klient jest zobowiązany do zwrotu roweru przy użyciu zamka szyfrowego, przypinając rower do stojaka lub innego roweru znajdującego się w Stacji LRM., zablokowania zamka, naciśnięcia przycisku „Zwrot” na części elektronicznej Terminala LRM oraz postępowania zgodnie z instrukcją na wyświetlaczu.
    3. W przypadku niepoprawnego zwrotu roweru, o którym mowa w punktach X.1. oraz X.2. Klient ponosi koszty jego dalszego wypożyczenia oraz odpowiada za ewentualną kradzież.
    4. W przypadku, gdy podczas wypożyczenia roweru dojdzie do wypadku lub kolizji, Klient zobowiązuje się spisać oświadczenie lub wezwać na miejsce zdarzenia policję. Jeśli podczas zdarzenia zostanie uszkodzony rower, wszelkie opłaty związane z przywróceniem roweru do stanu sprzed wypadku/kolizji ponosi osoba odpowiedzialna za zajście po uprzednim okazaniu odpowiedniego dokumentu ze wskazaniem sprawcy. W innym przypadku wszelkie koszty związane z naprawą ponosi właściciel konta. Ponadto w przypadku wystąpienia powyższego zdarzenia Klient zobligowany jest poinformować o powyższym BOK LRM maksymalnie do 2 dni od zdarzenia.
  11. Opłaty
    1. Opłaty naliczane są według stawek podanych w Tabelach Opłat i Kar, będących załącznikiem do Regulaminu, dostępnych na stronie lubelskirower.pl oraz na Terminalach LRM. Podstawą wyliczenia opłaty jest liczba minut wypożyczenia liczona od momentu wypożyczenia roweru w Terminalu LRM, bądź otrzymania kodu szyfrowego otwierającego linkę zabezpieczającą, do czasu wpięcia roweru w elektrozamek lub uzyskania potwierdzenia z Systemu LRM o przyjęciu zwrotu roweru.
    2. Opłaty za korzystanie z wypożyczalni są zróżnicowane i uzależnione od długości czasu wypożyczenia roweru. Opłata za jednorazowe wypożyczenie jest sumą należności za kolejne przedziały czasowe, np. koszt 150-minutowego wypożyczenia wynosi 8 zł.
    3. Czas naliczania opłat jest podzielony na jednogodzinne okresy za wyjątkiem pierwszej godziny wypożyczenia, podczas której wydziela się okres pierwszych dwudziestu minut wypożyczenia.
    4. W przypadku gdy Klient uiszcza opłatę w formie Rachunku Przedpłaconego, a naliczone opłaty za jazdę przekraczają posiadane środki, Wypożyczający w celu dalszego korzystania z systemu LRM musi doładować swoje konto do minimalnego stanu 10,00 zł brutto.
    5. W przypadku, gdy naliczone opłaty za jazdę przekraczają posiadane środki, Klient ma obowiązek doładować swój Rachunek przedpłacony co najmniej do salda równego 0 zł w terminie 7 dni. W przypadku nieuregulowania należności, Operator zastrzega sobie prawo do podjęcia odpowiednich kroków prawnych przeciwko Klientowi mających na celu uzyskania zapłaty z tytułu wykonanej Umowy. Operator ma prawo do naliczania odsetek ustawowych od zaległych kwot do dnia faktycznego dokonania płatności w pełnej wysokości.
    6. W trakcie trwania umowy z Operatorem systemu LRM opłaty na poczet wypożyczeń (kwota doładowania) nie podlegają zwrotowi.
    7. W przypadku udowodnionych nadużyć związanych z niewłaściwym wykorzystywaniem, w szczególności dokonywanie nieautoryzowanych wypożyczeń rowerów, Klient zostaje obciążony karą przewidzianą w Tabeli Opłat i Kar LRM.
  12. Odpowiedzialność
    1. Operator realizuje usługi związane z obsługą systemu LRM i ponosi odpowiedzialność za jego należyte funkcjonowanie.
    2. Operator nie ponosi odpowiedzialności za szkody bezpośrednie ani następcze oraz utracone korzyści powstałe w wyniku nienależytego wykonania Umowy przez Klienta, ani za inne szkody, za które odpowiedzialny jest Klient. z wyłączeniem szkód wyrządzonych przez Operatora z winy umyślnej.
    3. Wszelkie roszczenia i wynikające z nich reklamacje Klienci powinni kierować pod adresem Operatora.
    4. Operator zastrzega sobie prawo do udostępniania danych Klienta, jeżeli obowiązek udostępnienia uprawnionym osobom wynika z obowiązujących przepisów prawa.
  13. Reklamacje
    1. Klient powinien zgłosić reklamację w terminie 7 dni od daty zdarzenia, będącego przyczyną reklamacji.
    2. Wszystkie reklamacje dotyczące usług świadczonych na podstawie Regulaminu można składać:
      1. drogą elektroniczną na adres e-mail bok@lubelskirower.pl
      2. pocztą na adres pocztowy Operatora podany w punkcie I.3
      3. osobiście w siedzibie Operatora lub BOK LRM
    3. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Operator zwraca się z prośbą do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
    4. Reklamacje, które nie zawierają danych takich jak: imię, nazwisko, adres, nr PESEL, pozwalających na identyfikację Klienta, Operator pozostawi bez rozpoznania.
    5. Zgłoszenie Reklamacji nie zwalnia Klienta z obowiązku terminowej realizacji zobowiązań wobec Operatora.
    6. Operator rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania lub uzupełnienia. a w sprawach szczególnie skomplikowanych w terminie do 30 dni, zaś, gdy reklamacja dotyczy transakcji dokonanej przy użyciu karty płatniczej, wyjątkowo do 90 dni od daty jej wniesienia. W przypadku konieczności uzupełnienia reklamacji, termin do rozpatrzenia reklamacji zaczyna biec od dnia doręczenia do Operatora dokumentów uzupełniających lub dodatkowych wyjaśnień/informacji. W przypadku niemożności dotrzymania terminu rozpatrzenia reklamacji, Operator poinformuje Klienta o opóźnieniu, wskazując przyczynę opóźnienia (okoliczności, które muszą zostać ustalone) i przewidywany termin rozpatrzenia reklamacji.
    7. Proces rozpatrywania reklamacji rozpoczyna się bezzwłocznie po jej otrzymaniu przez Operatora. Cechuje się rzetelnością, wnikliwością, obiektywizmem, oraz poszanowaniem powszechnie obowiązujących przepisów prawa i dobrych obyczajów.
    8. Klient wyraża zgodę na to, by odpowiedź na reklamację wysyłana została pocztą elektroniczną lub pocztą na adres korespondencyjny w sposób wskazany w reklamacji. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Operator może wysłać odpowiedź na inny adres e-mail, wskazany przez składającego reklamację.
    9. Rozpatrzenie reklamacji polega na identyfikacji problemu, ocenie jego zasadności oraz rozstrzygnięciu problemu zgłoszonego przez Klienta lub podjęciu stosownych działań w celu usunięcia ewentualnych nieprawidłowości, przyczyn ich powstania oraz udzieleniu wyczerpującej, profesjonalnej w formie i treści odpowiedzi.
    10. Operator udziela odpowiedzi, która zawiera stanowisko Operatora w sprawie reklamacji, uzasadnienie oraz informację o trybie odwoławczym.
    11. Klient ma prawo odwołania się od decyzji wydanej przez Operatora. Odwołania powinny być wysyłane niezależnie od sposobu dostarczenia – list, e-mail – nie później niż w terminie 14 dni od doręczenia Klientowi decyzji, od której chce się odwołać. Odwołanie będzie rozpatrzone w terminie 14 dni od dnia jego wpłynięcia do Operatora.
    12. Klient może:
      1. skierować odwołanie od decyzji Operatora bezpośrednio do BOK LRM w  ciągu 14 dni od daty otrzymania odpowiedzi na reklamację;
      2. wystąpić z powództwem do właściwego sądu powszechnego.
  14. Odstąpienie od Umowy:
    1. Klient może odstąpić od Umowy zawartej z Operatorem – na podstawie przepisów prawa, bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia. Termin uznaje się za zachowany jeśli przed jego upływem konsument wyśle oświadczenie o odstąpieniu od Umowy.
    2. Klient może odstąpić od Umowy poprzez:
      1. przesłanie do Operatora na adres email bok@lubelskirower.pl oświadczenia o odstąpieniu od Umowy,
      2. przesłanie do Operatora na adres pocztowy podany w punkcie I.3 pisemnego oświadczenia o odstąpieniu od Umowy. W tym celu Klient może skorzystać z formularza odstąpienia od Umowy zawartego w załączniku nr 2 do ustawy o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827 z późn. zm.), jednak nie jest to obowiązkowe.
    3. W przypadku odstąpienia od Umowy, Umowa jest uważana za niezawartą, jednak Strony wyłączają możliwość odstąpienia od Umowy w części, w jakiej została ona zrealizowana. Zwrot świadczeń następuje najpóźniej w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Operatora oświadczenia o odstąpieniu od Umowy, przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że w oświadczeniu o odstąpieniu od Umowy Klient wskazał inne rozwiązanie.
  15. Wypowiedzenie Umowy na wniosek Klienta
    1. Klient ma prawo wypowiedzieć Umowę. Wypowiedzenie w formie pisemnej należy przesłać na adres elektroniczny bok@lubelskirower.pl lub na adres pocztowy Operatora.
    2. Rozwiązanie Umowy następuje w terminie 14 dni od daty doręczenia wypowiedzenia Operatorowi pod warunkiem uzupełnienia przez Klienta w powyższym terminie środków na Rachunku przedpłaconym do salda 0 zł. Brak uzupełnienia środków w powyższym terminie powoduje bezskuteczność wypowiedzenia Umowy..
    3. Jeżeli środki na Rachunku przedpłaconym przekraczają 0 zł w dniu rozwiązania Umowy, zostaną one zwrócone na rachunek bankowy wskazany przez Klienta, chyba że w Wypowiedzeniu Umowy, Klient zgodził się na inne rozwiązanie. Inne rozwiązanie powinno być wskazane przez Klienta w składanym oświadczeniu. Zwrot środków nastąpi rozwiązania Umowy. Zwracana kwota zostanie pomniejszona o koszty przelewu.
  16. Szczegółowe warunki korzystania z audioprzewodników
    1. Operatorem usługi audioprzewodników w systemie LRM jest firma Nextbike Polska Sp. z o.o.
    2. Audioprzewodnik to urządzenie służące do indywidualnego zwiedzania, wypożyczane przez Operatora.
    3. Wypożyczenia oraz zwrotu audioprzewodników dokonuje się codziennie w godzinach 9:00-17:00, w okresach funkcjonowania systemu, wyłącznie w siedzibie Biura Obsługi Klienta LRM.
    4. W celu skorzystania z usługi należy:
      1. uiścić opłatę za deklarowany czas wypożyczenia:
        1. 8 zł za wypożyczenie do 3 h,
        2. 16 zł za wypożyczenie do 8 h,
    5. zdeponować w punkcie wypożyczenia kaucję w wysokości 100 zł,
    6. pokwitować odbiór urządzenia,
    7. wysłuchać instrukcji obsługi urządzenia.
    8. Maksymalny czas wypożyczenia audioprzewodnika wynosi 8 godzin.
    9. Klient może wypożyczyć jednocześnie do czterech audioprzewodników.
    10. Odpowiedzialność za wypożyczony sprzęt w okresie wypożyczenia spoczywa na Kliencie.
    11. Klient w przypadku utraty audioprzewodnika, zgadza się pokryć koszty naprawy i odtworzenia sprzętu do stanu pierwotnego, sprzed wypożyczenia. Za wykonanie niezbędnych napraw Operator wystawi Klientowi odpowiedni rachunek lub fakturę VAT.
    12. Kaucja ulega zwrotowi w przypadku zwrotu nieuszkodzonego audioprzewodnika przez Klienta.
    13. Kaucja nie podlega zwrotowi w przypadku zniszczenia, uszkodzenia lub utraty audio przewodnika przez Klienta.
    14. W momencie zwrotu, Klient zobowiązany jest do wniesienia wynikającej z cennika dopłaty jeśli urządzenie zwracane jest po upłynięciu terminu wynikającego z opłaty wniesionej przy wypożyczeniu. W przypadku nie uiszczenia dopłaty Nextbike Polska Sp. z o.o., może odliczyć tę kwotę z uiszczonej w gotówce kaucji.
    15. Klient:
      1. nie powinien pozostawiać urządzenia bez opieki, właściwego dozoru,
      2. zobowiązany jest dbać o urządzenie – nie rzucać, nie wystawiać na działanie wilgoci, deszczu i innych cieczy, wysokiej temperatury itp.,
      3. pod żadnym pozorem nie może kopiować, nagrywać, przegrywać audycji z urządzenia – pod sankcją utraty kaucji i/lub powiadomienia policji,
      4. nie może wywozić urządzenia poza Strefę użytkowania – pod sankcją utraty kaucji i/lub powiadomienia policji,
      5. w przypadku kradzieży wypożyczonego urządzenia, zobowiązany jest do natychmiastowego powiadomienia policji i Operatora,
      6. w przypadku uszkodzenia wypożyczonego urządzenia, podobnie jak i w przypadku stwierdzonego niewłaściwego działania urządzenia, zobowiązany jest do jego natychmiastowego zwrotu i pokrycia kosztów napraw.
    16. Osoby do 18. roku życia mogą korzystać z urządzenia wyłącznie za pośrednictwem i na odpowiedzialność opiekunów – osób dorosłych, a także za ich zgodą.

     

  17. Postanowienia końcowe
    1. Akceptacja niniejszego Regulaminu oraz wypożyczenie roweru lub/i audioprzewodnika są równoznaczne z: oświadczeniem o stanie zdrowia umożliwiającym bezpieczne poruszanie się na rowerze / użytkowanie audioprzewodnika; umiejętnością jazdy na rowerze; posiadaniem wymaganych przepisami prawa uprawnieniami oraz znajomością przepisów ruchu drogowego.
    2. Operator zastrzega sobie prawo rozwiązania Umowy za 14 dniowym okresem wypowiedzenia, gdy Klient łamie postanowienia niniejszego Regulaminu (np. brak akceptacji nowego Regulaminu, niezwrócenie roweru w wymaganym terminie), zaś Klientowi przysługują, w stosunku do Operatora, roszczenia związane ze zwrotem środków na Rachunku Przedpłaconym, o ile wcześniej nie zostały wykorzystane przez Operatora na pokrycie wymagalnych zobowiązań obciążających Klienta.
    3. Operator jest uprawniony do wprowadzenia zmian w Regulaminie lub Polityce Prywatności ze skutkiem na przyszłość. Informacja o zmianach do niniejszego Regulaminu lub Polityki Prywatności będzie przesyłana na adres e-mail Klienta podany podczas rejestracji Brak pisemnej informacji o braku akceptacji zmiany Regulaminu przesłanej do BOK LRM w terminie 14 dni od dnia jej wysłania do Klienta, oznacza akceptację wprowadzonych zmian w Regulaminie lub Polityki Prywatności przez Klienta.
    4. W kwestiach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają obowiązujące przepisy prawa w szczególności Kodeks Cywilny oraz ustawa Prawo o ruchu drogowym.
    5. W przypadku rozbieżności pomiędzy wersją polską a obcojęzyczną wersją językową Regulaminu, podstawą interpretacji będzie wersja polska Regulaminu.

 

Załącznik nr 1. TABELE OPŁAT I KAR LRM

Rodzaj opłat Wartość brutto
Opłata inicjalna 10 zł
Kaucja na czas wynajmu audioprzewodnika 100 zł
Opłata za wypożyczenie roweru Czas wypożyczenia:
od 1 do 20 minuty 0 zł
od 21 do 60 minuty 1 zł
Druga godzina 3 zł
         Trzecia i każda następna godzina

 

4 zł

 

Opłata za wypożyczenie audioprzewodnika        Czas wypożyczenia:
       Do 3 godzin 8 zł
       Do 8 godzin

 

16 zł
Powiadomienie listowne odnośnie naruszenia Regulaminu 10 zł
Opłata za przekroczenie 12 godzin wypożyczenia 200 zł
Opłata za nadużycia związane z wypożyczaniem roweru 200 zł

 

 

Kary
Kradzież, utrata lub zniszczenie roweru tradycyjnego 2000 zł
Kradzież, utrata lub zniszczenie roweru dziecięcego 2500 zł
Kradzież, utrata lub zniszczenie audioprzewodnika 1300 zł

 

 

Podane w Tabeli opłaty zawierają podatek VAT

Załącznik nr 2 Koszty naprawy i odtworzenia roweru w Systemie LRM.

 

NAZWA j.m. CENA* VAT 23% OGÓŁEM
Adapter widelca szt. 84,00 zł 19,32 zł 103,32 zł
Błotnik przód szt. 9,50 zł 2,19 zł 11,69 zł
Błotnik tył szt. 9,50 zł 2,19 zł 11,69 zł
Chip szt. 24,78 zł 5,70 zł 30,48 zł
Dętka 26 x 2.125 szt. 8,40 zł 1,93 zł 10,33 zł
Dzwonek szt. 3,60 zł 0,83 zł 4,43 zł
Dźwignia hamulca, prawa strona szt. 9,92 zł 2,28 zł 12,20 zł
Fajka TP-06 Alu. Regulowana/Srebrna szt. 0,60 zł 0,14 zł 0,74 zł
Hamulec rolkowy szt. 134,90 zł 31,03 zł 165,93 zł
Kierownica szt. 17,81 zł 4,10 zł 21,91 zł
Klocki hamulcowe szt. 4,70 zł 1,08 zł 5,78 zł
Komplet hamulców (szczęki) szt. 15,57 zł 3,58 zł 19,15 zł
Korba lewa szt. 19,50 zł 4,49 zł 23,99 zł
Korba z zębatką szt. 28,00 zł 6,44 zł 34,44 zł
Kostka elektryczna szt. 6,30 zł 1,45 zł 7,75 zł
Koszyk szt. 8,85 zł 2,04 zł 10,89 zł
Lampka przód szt. 19,93 zł 4,58 zł 24,51 zł
Lampka tył szt. 11,63 zł 2,67 zł 14,30 zł
Linka (cięgno) hamulca szt. 2,46 zł 0,57 zł 3,03 zł
Linka (cięgno) przerzutki szt. 1,90 zł 0,44 zł 2,34 zł
Łańcuch szt. 5,70 zł 1,31 zł 7,01 zł
Mocowanie koszyka szt. 18,06 zł 4,15 zł 22,21 zł
Mocowanie osłony łańcucha szt. 6,72 zł 1,55 zł 8,27 zł
Odblask tylny szt. 1,59 zł 0,37 zł 1,96 zł
Opona 26 x 2.125 szt. 27,41 zł 6,30 zł 33,71 zł
Osłona bagażnika(tył) szt. 24,61 zł 5,66 zł 30,27 zł
Osłona łańcucha szt. 5,70 zł 1,31 zł 7,01 zł
Pancerz linki hamulca m.b. 1,67 zł 0,38 zł 2,05 zł
Pancerz przerzutki m.b. 2,11 zł 0,49 zł 2,60 zł
Para pedałów szt. 13,26 zł 3,05 zł 16,31 zł
Piasta przód(dynamo) szt. 164,90 zł 37,93 zł 202,83 zł
Piasta tylna szt. 130,05 zł 29,91 zł 159,96 zł
Popychacz do przerzutki szt. 8,87 zł 2,04 zł 10,91 zł
Przednie koło z dynamem szt. 196,00 zł 45,08 zł 241,08 zł
Przerzutka z modułem sterującym szt. 20,40 zł 4,70 zł 25,10 zł
Przewody oświetlenia m.b. 5,12 zł 1,18 zł 6,30 zł
Rama rowerowa szt. 457,38 zł 105,20 zł 562,58 zł
Rękojeść lewa szt. 5,49 zł 1,26 zł 6,75 zł
Rękojeść prawa szt. 4,71 zł 1,08 zł 5,79 zł
Siodło szt. 15,30 zł 3,52 zł 18,82 zł
Skrzydełka reklamowe szt. 33,60 zł 7,73 zł 41,33 zł
Stery kierownicy szt. 5,69 zł 1,31 zł 7,00 zł
Stopka / Podpórka szt. 14,40 zł 3,31 zł 17,71 zł
Support 115mm szt. 12,56 zł 2,89 zł 15,45 zł
Szprycha przód szt. 0,27 zł 0,06 zł 0,33 zł
Szprycha tył szt. 0,27 zł 0,06 zł 0,33 zł
Sztyca szt. 15,63 zł 3,59 zł 19,22 zł
Śruba hamulca rolkowego szt. 19,90 zł 4,58 zł 24,48 zł
Śruba regulacyjna dźwigni hamulca szt. 0,62 zł 0,14 zł 0,76 zł
Tylne koło 3 biegowe szt. 148,50 zł 34,16 zł 182,66 zł
Widelec szt. 43,00 zł 9,89 zł 52,89 zł
Wspornik kierownicy szt. 16,93 zł 3,89 zł 20,82 zł
Zacisk sztycy szt. 6,00 zł 1,38 zł 7,38 zł
Zamek szyfrowy ABUS szt. 56,10 zł 12,90 zł 69,00 zł
Elektrozamek szt. 672,00 zł 154,56 zł 826,56 zł

*Może ulec zmianie.

 

Komunikat w sprawie pozasądowego rozstrzyganie sporów.

Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich), Nextbike Polska S.A. niniejszym udostępnia łącze elektroniczne do internetowej platformy ODR (online dispute resolution): https://webgate.ec.europa.eu/odr. Platforma ODR umożliwia pozasądowe rozstrzyganie sporów między przedsiębiorcami i konsumentami. Rozstrzyganie sporów tą metodą ma charakter dobrowolny.

Pogoda w Lublinie

dziś, wtorek, 12 grudnia 2017
Opady deszczu Ciśnienie 986.73 hPa, Wiatr 8.52 km/h
jutro
pojutrze
za 2 dni